Prehrana

Prehrana za zdravlje i vitkost

Optimalna prehrana je 20 posto znanost, a 80 posto navika. Pravilne prehrambene navike će, uz zadovoljavajuću razinu tjelesne aktivnosti, značajno pridonijeti postizanju optimalnog zdravlja, vitke linije te visoke razine fitnesa, energije i vitalnosti.

Prehrana

No, riječ je o navici koja se teško mijenja i o kojoj sve veći broj ljudi ne vodi dovoljno računa. Svjedoci smo epidemijskog porasta broja osoba s prekomjernom tjelesnom težinom, kao i porasta broja oboljelih od kardiovaskularnih i metaboličkih bolesti u populaciji.

Kakve su vaše prehrambene navike? Ukoliko je barem jedan o vaših ciljeva:

  • smanjenje tjelesne težine i postizanje vitke linije
  • tretiranje debljine i s njome povezanih kroničnih bolesti (povišeni krvni tlak, masnoće u krvi, dijabetes tip II)
  • smanjenje potkožnog i ukupnog masnog tkiva
  • povećanje mase
  • podizanje razine energije i vitalnosti organizma
  • podizanje razine imuniteta

mi vam, kroz integraciju optimalne prehrane i tjelovježbe, svakako možemo pomoći.

U Motus Melioru primjenjujemo znanstveno utemeljen, i u praksi provjeren pristup optimizaciji prehrambenih navika. Nakon provedene nutricionističke dijagnostike, naš tim nutricionista i kineziologa će za vas oblikovati individualni plan prehrane i tjelesne aktivnosti te će vam pomoći u njegovoj primjeni u svakodnevni život kroz sustavnu edukaciju i stručnu podršku. Naš pristup poboljšanja i prilagodbe prehrambenih navika ne temelji se niti na jednoj od pomodarskih dijeta.

Nasuprot tome, mi vam pomažemo u stjecanju specifičnih prehrambenih navika vezanih uz:

  • ravnotežu unosa hranjivih tvari i regulaciju energetskog utroška (kalorija)
  • odabir namirnica visoke nutritivne gustoće, njihovu pripremu i pravovremeni unos
  • uravnoteženost unosa hranjivih tvari i tekućine
  • savjet o primjeni ciljanih dodataka prehrani

Uz nas ćete, na fleksibilan i dugoročno održiv način, bez gladovanja i brojanja kalorija:

  • postići i održavati vitku liniju, s naglaskom na ciljani gubitak masnog tkiva
  • oblikovati svoje tijelo
  • podići razinu fitnesa, energije i vitalnosti
  • ojačati imunitet
  • smanjiti rizik od kroničnih bolesti