Motus Melior
Izbornik

Usluge

Fitnes, zdravlje i dugovječnost

Lagree Fitness

Motus Melior jedini je centar u Hrvatskoj te jedan od pet u Europi koji nudi metodu Lagree Fitness™, iznimno učinkovit, energetski i mišićno zahtjevan, zabavan i siguran oblik vježbanja. Njime ćete garantirano transformirati tijelo, unaprijediti tjelesnu formu te unaprijediti zdravlje i kvalitetu života! 

PRIJAVI SE!

Satovi koji će vas izazvati… i transformirati

Lagree Fitness™ jedinstveni je pristup vježbanju, oblikovan da stimulira jakost, izdržljivost, stabilnost trupa te fleksibilnost i ravnotežu u gotovo svakoj vježbi. To čini naše treninge iznimno efikasnima i zabavnima! Možete očekivati visok utrošak kalorija (500-800 kcal!), izduženu muskulaturu te poboljšani tonus i jakost mišića u samo 50 minuta!

Visoki intenzitet uz minimalan rizik

U satovima vježbanja metodom Lagree Fitness™ koristi se inovativni pilates reformer nazvan M3S™ Megaformer. On Vam omogućuje brz i lagan prijelaz iz vježbe u vježbu, što osigurava visok intenzitet rada i učinkovito sagorijevanje kalorija i masti. M3S™ Megaformer Vam također omogućuje kontroliranu i sporu izvedbu pokreta u svim ravninama, čime se izbjegavaju nagle i eksplozivne kretnje koje mogu ozlijediti mišiće, tetive i zglobove.

Lagree

Neograničen broj vježbi

S više od 400 vježbi i njihovih varijacija, nikada nećete ponoviti potpuno isti trening, izgubiti motivaciju i stagnirati u transformaciji. Vaši će mišići neprekidno rješavati nove izazove, što će rezultirati optimalnim rezultatima u najkraćem roku.

Znanost u pozadini metode Lagree Fitness

Metoda vježbanja Lagree Fitness™ poučava se i provodi na ekskluzivnoj i patentiranoj tehnologiji razvijenoj u Sjedinjenim Američkim Državama. Cilj je na siguran i učinkovit način stimulirati sve aspekte tjelesne forme čovjeka. Tjelesnu formu ne možemo promatrati samo kroz sposobnost trčanja dugih dionica ili dizanja teških utega. Ona uključuje sljedeće sastavnice: (1) srčano-dišnu izdržljivost, (2) mišićnu jakost i izdržljivost, (3) sastav tijela, (4) ravnotežu i stabilnost zglobova i kralježnice te (5) pokretljivost zglobova i fleksibilnost mišića. Većina metoda i programa vježbanja stimulira ograničeni broj sastavnica tjelesne forme. Nasuprot tome, metoda Lagree Fitness™ stimulira sve elemente tjelesne forme, i to ne samo na jednom treningu, već u gotovo svakoj vježbi.

Srčano-dišna izdržljivost

Srčano-dišna izdržljivost sposobnost je cirkulacijskoga i respiratornoga sustava (srce i pluća) da dopremi kisik i hranjive tvari do mišića kako biste biste mogli provoditi dugotrajnu tjelesnu aktivnost. U znatnoj mjeri ovisi o učinkvitosti rada sporo-trzajućih mišićnih vlakana. Metoda Lagree Fitness™ dominantno aktivira sporo-trzajuća vlakna malih i velikih mišićnih grupa te održava srčani ritam u učinkovitoj i sigurnoj (aerobnoj) zoni tijekom cijeloga sata vježbanja.

Mišićna jakost

Mišićna jakost sposobnost je mišića da proizvode silu prilikom pokreta. Da bismo ojačali mišiće, moramo ih suprotstaviti nekoj vrsti otpora: utegu, težini tijela i/ili opruzi. Metoda Lagree Fitness™ zahtijeva dozirano svladavanje elastičnog otpora opruga ili težine vlastita tijela, što posljedično učinkovito jača male i velike mišićne grupe.

Mišićna izdržljivost

Mišićna izdržljivost je sposobnost mišića da dugotrajno proizvodi silu bez pojave umora. Kako bismo je unaprijedili, moramo mišiće progresivno trenirati sve do pojave umora. Metoda Lagree Fitness™ u svakom pokretu stimulira mišiće trupa, ruku i nogu te poboljšava njihovu statičnu i dinamičnu izdržljivost.

Sastav tijela

Sastav tijela relativni je udio mišića, masti i ostalih vitalnih elemenata koji čine čovjekovo tijelo. Dokazano je kako kombinacija vježbi s otporom i vježbi izdržljivosti predstavlja optimalan trenažni podražaj za smanjenje tjelesne masti, izgradnju mišića i oblikovanje tijela. Stoga je Lagree Fitness™ vrlo učinkovita metoda oblikovanja tijela i optimiranja njegova sastava kod oba spola.  

Pokretljivost i fleksibilnost

Pokretljivost je vezana uz opseg pokreta čitava tijela, zglobova i kralježnice, a u značajnoj je mjeri zavisna od fleksibilnosti mišića i vezivnoga tkiva. Dobra pokretljivost i fleksibilnost važna je za pravilno tjelesno držanje i smanjenje rizika nastanka ozljeda tijekom života. Poznato je kako se pokretljivost i fleksibilnost učinkovito razvija vježbama istezanja. Metoda Lagree Fitness™ zahtijeva aktivno (ekscentrično) izduživanje mišića s ciljem da se kontrolirano izvode pokreti velikih amplituda u svim ravninama, što pozitivno utječe na pokretljivost tijela i zglobova te izduženost mišića.

Jakost trupa, stabilnost i ravnoteža

Jakost i stabilnost trupa sposobnosti su vezane uz učinkovitu kontrolu središnjega dijela tijela pri kretanju i svladavanju otpora. Ravnoteža je sposobnost kontrole težišta tijela pri stajanju i kretanju. Dobro razvijene funkcije trupa i ravnoteže smanjuju rizik za nastanak ozljeda i bolnih stanja kralježnice i zglobova te pozitivno djeluju na tjelesno držanje. Metoda Lagree Fitness™ temelji se na pravilnoj izvedbi velikog broja posturalno zahtjevnih vježbi koje zahtijevaju svjesnu kontrolu tijela, kralježnice i zglobova učinkovitom ko-kontrakcijom pripadajućih mišića. Stoga je ova metoda vježbanja idealna za sve uzraste, kao i za osobe s nespecifičnim bolovima u zglobovima i u kralježnici.

Pravila Lagree FitnessTM studija Motus Melior

Promjena rasporeda instruktora

Studio zadržava pravo da, zbog nepredviđenih okolnosti, promjeni raspored instruktora bez prethodne najave.

Polica nošenja protukliznih čarapa i čistih ručnika

Iz higijenskih i sigurnosnih razloga, vježbači su dužni na svakom satu nositi posebne protuklizne čarape (“grip socks”) i čisti ručnik. Čarape možete kupiti na recepciji centra Motus Melior, a možete ih nabaviti i u vlastitom aranžmanu. Ukoliko ste zaboravili čisti ručnik, isti možete iznajmiti na recepciji centra Motus Melior.

Polica otkazivanja sata

Budući da se program u studiju provodi u malim grupama, vrlo je važno da, ukoliko niste u mogućnosti doći na sat u terminu koji ste prethodno rezervirali, isti najkasnije 24 sata ranije putem on line aplikacije, telefonski ili putem e-pošte otkažete. U slučaju da rezervirani termin otkazujete nakon tog roka (“kasno otkazivanje”) ili se ne pojavite na satu u rezerviranom terminu, isti će Vam biti u cijelosti naplaćen.

Polica kasnog dolaska na sat

Molimo Vas da u studio dođete prije početka sata. Ukoliko zakasnite više od 15 minuta na sat u rezerviranom terminu, radi vlastite sigurnosti i izbjegavanja narušavanja dinamike procesa vježbanja istome nećete moći pristupiti. Hvala Vam na razumijevanju.

Promjena termina sata

Prethodno rezervirani termin možete zamijeniti drugim terminom najkasnije 24 sata prije početka prethodno rezerviranog sata.

Lista čekanja

Ukoliko je sat koji želite pohađati popunjen, možete zatražiti da Vas stavimo na listu čekanja i, u slučaju da netko od polaznika otkaže taj termin, slobodno mjesto dodjelimo Vama. 

Prvi dolazak na sat

Ukoliko dolazite na Lagree Fitness sat po prvi puta, molimo Vas da dođete 15 minuta ranije od predviđenog početka sata kako bi Vas naš stručni tim ukratko upoznao s osnovama vježbanja na megaformeru.

PRIJAVI SE!

Vezani dokumenti

Pravila Lagree FitnessTM

Zadnje dvije godine vrlo uspješno surađujem s profesorom Markovićem na regeneraciji, kondiciji i oporavku od ozljeda i bolova.

Bruno Petković - GNK Dinamo i Hrvatska nogometna reprezentacija

Rad s profesorom Goranom Markovićem bio je izuzetan – brz, kvalitetan i efikasan. Možemo biti ponosni što takvog stručnjaka imamo pored sebe.

Sandra Perković, bacačica diska, dvostruka osvajačica zlatne medalje na OI

Znanje i vještina profesora Markovića uvelike mi je pomogla tijekom karijere da se nakon ozljede ili bolnog stanja što prije i u što boljem tjelesnom stanju vratim na teren.

Arijan Ademi - GNK Dinamo i Makedonska nogometna reprezentacija

Motus Melior mi je višestruko pomogao u karijeri, kako u rehabilitaciji ozljeda iz kojih sam se vraćao još jači, tako i na kondicijskom planu te prehrani i regeneraciji.

Luka Šebetić, rukometaš (Tremblay en France)

Zahvaljujući Motus Melior timu, ozljeda leđa koja mi je ugrozila karijeru je iza mene, a istovremeno sam i unaprijedio funkcije kukova i trupa.

Damir Martin - veslač, dvostruki osvajač srebrne medalje na OI

Ozljede su, nažalost, sastavni dio profesionalnog sporta. Zato je važno uz sebe imati stručan tim poput ovoga profesora Markovića. Ugodna i lijepa atmosfera Motus Meliora, uz profesionalno i stručno osoblje, dobitna su kombinacija za brz oporavak.

Ivan Buljubašić - Olympiacos CFP i Hrvatska vaterpolska reprezentacija

S centrom Motus Melior i profesorom Markovićem surađujem 3 godine. Iznimno sam zadovoljan s dosadašnjom suradnjom jer su mi puno pomogli u oporavku od ozljeda i poboljšanju tjelesne spremnosti. Veselim se nastavku ove suradnje u budućnosti.

Filip Benković - Lester City F.C. i U21 Hrvatska nogometna reprezentacija

Na preporuku menadžera, prije dvije godine sam započeo surađivati s profesorom Markovićem i centrom Motus Melior na području prevencije i liječenja ozljeda te kondicijske pripreme. Dosadašnjim dijelom suradnje sam iznimno zadovoljan. Svaka preporuka.

Matej Mitrović - Club Brugge KV i Hrvatska nogometna reprezentacija

Profesor Marković je osoba od mojeg osobnog povjerenja. Više od 6 godina traje suradnja s profesorom i Motus Melior timom, i svake godine dobiva nove dimenzije. To je u značajnoj mjeri doprinijelo mojem profesionalnom sportskom razvoju.

Filip Krovinović - West Bromwich Albion F.C.

S profesorom Markovićem i Motus Melior timom surađujem već 5 godina i uz njihovu pomoć sam danas tu gdje jesam.

Lovro Majer - GNK Dinamo i U21 Hrvatska nogometna reprezentacija

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Sadržaj emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Motus Melior d.o.o.

Europska unija | Zajedno do fondova EU
Operativni program konkurentnosti i kohezija
Eusopski strukturni i investicijski fondovi
ESIF financijski instrumenti
www.nivas.hr